دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

کویت : از توافق آتش بس در سوریه استقبال می کنیم

کویت : از توافق آتش بس در سوریه استقبال می کنیم


تهران - ایرنا - دولت کویت ضمن اعلام حمایت از توافق در زمینه برقراری آتش بس در سوریه فراهم شدن شرایط برای حل و فصل هرچه سریعتر این بحران را خواستار شد.



به گزارش روز جمعه ایرنا خالد الجارالله معاون وزیر امور خارجه کویت در گفت و گوی مطبوعاتی اعلام کرد : کویت از توافقنامه آتش بس در سوریه در صورت پایبندی تمامی طرف های درگیر استقبال می کند و خواهان حل و فصل این بحران و ذستیابی به راهکاری بر اساس توافقنامه 'ژنو 1' است .
الجارالله خاطر نشان کرد : در صورتی که تمامی شرایط و داده ها دست به دست یکدیگر دهد این توافق آتش بس مورد استقبال و حمایت تمامی طرف ها خواهد بود و همه کشورها نیز خواستار حفظ این توافق با هدف پایان خونریزی در سوریه هستند .
کویت تاکنون میزبان سه نشست حامیان مالی سوریه ظرف سال های اخیر با مشارکت فعال جمهوری اسلامی ایران بوده و جامعه جهانی وعده اعطای میلیاردها دلار کمک به مردم سوریه را ارائه کرده است.
این کشور همچنین با هدف کاهش مشکلات بیش از یکصد هزار تبعه سوری که در کویت زندگی می کنند، با بازگشایی بخش کنسولگری سفارتخانه سوریه موافقت کرده و از معدود کشورهای حوزه خلیج فارس است که اجازه فعالیت نمایندگی دولت سوریه را ارائه کرد.
دولت کویت همچنین با برپایی پروازهای شرکت ملی هواپیمایی سوریه به این کشور موافقت کرده و به صورت هفتگی بیش از پنج پرواز از شهرهای دمشق و طرطوس به کویت انجام می شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد