دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

انتقاد یک نماینده مجلس دعا برای آزادی کروبی و موسوی!

انتقاد یک نماینده مجلس
دعا برای آزادی کروبی و موسوی!



در نشست فصلی احزاب استان البرز با حضور محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور و مدیران ارشد استانداری عده‌ای در روز نخست ماه صفر کف و سوت زده و برای آزادی سران فتنه دعا کردند.

به گزارش شریان نیوز،نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: استانداری البرز نباید تبدیل به پناهگاهی برای فتنه‌گران باشد.

عزیز اکبریان در گفت‌وگو با فارس، ضمن ابراز تاسف از برخی اتفاقات در نشست فصلی احزاب استان البرز که در استانداری البرز و با حضور محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور و مدیران ارشد استانداری البرز رخ داد و عده‌ای در روز نخست ماه صفر کف و سوت زده و برای آزادی سران فتنه دعا کردند، گفت: این اتفاقات را در حالی شاهد هستیم که مردم استان البرز افرادی ولایی، انقلابی و پایبند به اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس مردم شهرستان‌های مختلف این استان به ویژه کرج، بیشترین رشادت‌ها را برای حفظ انقلاب و دفاع از ولایت انجام داده و عزیزترین جوانان وطن را در این راه از دست دادیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان البرز تصریح کرد: کرج شهر سرداران شهید و شهدای والامقامی چون فهمیده‌ها است و مردم این شهرستان به ولایت‌مداری و مقابله با عوامل نفوذی دشمن و فتنه‌گران مشهور هستند.

اکبریان گفت: متاسفانه مطلع شدیم که در جلسه نشست فصلی احزاب در استانداری البرز که مدیران کشوری و استانی حضور داشتند، عده‌‌ای کف و سوت زده و برای آزادی سران فتنه دعا کرده‌اند.

وی با اشاره به آسیب‌هایی که ایران اسلامی به دنبال وقوع فتنه متحمل شد، گفت: فتنه خط قرمز ما است و نمی‌توانیم با کسانی که به دنبال سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ضربه زدن به ملت و خون کردن دل رهبر عزیزمان بودند، دور یک میز نشسته و شاهد نفوذ آنها به ارکان‌های اصلی تصمیم‌گیری باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داشتیم که مسؤولان ارشد استانداری البرز با کسانی که برای آزادی سران فتنه دعا کرده و آنها را با القابی عجیب مورد خطاب قرار دادند، برخورد کرده و اجازه ادامه صحبت به این افراد را ندهند.

اکبریان گفت: متاسفانه نه تنها این مهم صورت نگرفت، حتی بعد از جلسه هم به این افراد تذکری داده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه سکوت و صبر امت حزب‌الله در استان البرز حد و حدودی دارد، گفت: انتظار داریم که دستگاه قضایی و مدعی‌العموم وارد میدان شده و برخورد قاطع با کسانی به دنبال زنده کردن نام فتنه‌گران و نفوذ در دستگاه‌ها و ارکان تصمیم‌گیری هستند، داشته باشد.

اکبریان در پایان گفت: از مسؤولان ارشد استانداری نیز انتظار داریم که اجازه ندهند استانداری تبدیل به پایگاه امن و پناهگاه فتنه‌گران شده و آنها فرصت سوء استفاده پیدا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد