دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

عبدالملک الحوثی: :هدف دشمن سعودی اشغال همه خاک یمن است

عبدالملک الحوثی: :هدف دشمن سعودی اشغال همه خاک یمن است

 
   



 

« عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه « نمی توان به سازمان ملل دل ببندیم»، تاکید کرد:هدف دشمن سعودی که هر روز برای سرپوش گذاشتن بر جنایاتش، تلاش می کند افکارعمومی را فریب دهدد توقف تجاوز نیست بلکه درصدد اشغال همه خاک یمن است.

 

به گزارش تحلیل ایران به نقل از شبکه المیادین، الحوثی روز چهارشنبه در مراسم عاشورای حسینی که با حضور جمع کثیری از مردم یمن برگزار شد، خاطرنشان کرد: گزینه همه انسان های شرافتمند، باید مقابله و تحرک جدی برای متوقف کردن تجاوز سعودی علیه یمن باشد زیرا اقدامات محدود تنها به دشمن خدمت می کند و زمینه ساز ادامه تجاوز او می شود.


وی تصریح کرد: نمی توان در مقابل کسانی که فجیع ترین جنایات را علیه ملت یمن مرتکب شده اند، زانو زد و ملت یمن امروز با طغیان سعودی که تحت نظارت دولت آمریکا صورت می گیرد ، مواجه است.


الحوثی با تاکید به اینکه « آمریکا به کسانی که تسلیم شوند و مشی آن را بپذیرند به مثابه حیوان و کودن نگاه می کند»، افزود:جنایتی که اخیرا در صنعا رخ داد ما را وادار می کند تحرک داشته باشیم و واکنش نشان دهیم زیرا در غیر این صورت دشمن سعودی به ارتکاب امثال این جنایت ادامه خواهد داد.


رهبر انصارالله از حزب الله و«سید حسن نصرالله » دبیرکل آن بخاطر اتخاذ مواضع برادرانه و انسانی قدردانی و تشکر و تاکید کرد که ملت یمن در رویاروئی امت با طاغوت ها و ظالم ها بخشی از محور مقاومت است.


وی اظهارداشت: ملت یمن که فرزندان و کودکانشان کشته می شوند امروز رنج های کربلا را درک می کنند.


 امروز گناه بزرگ ملت یمن که بخاطر آن مجازات می شود این است که می خواهد از هویت ، وابستگی ، اصول ، ارزش ها و اخلاق خود صیانت کند، بنده نباشد و آزادانه تصمیم گیری کند.


وی با بیان اینکه « دشمن سعودی امروز مانند یزید بن معاویه رفتار می کند و در چارچوب سیاست های آمریکا می خواهد بنده آن باشیم و ارزش های خود را کنار بگذاریم»، تصریح کرد: اما وابستگی ما به اسلام اجازه نمی دهد در مقابل سلاطین جور و سرکردکان فساد و جنایت و طاغوت ها ساکت بمانیم.


رهبر انصارالله گفت: نظام سعودی حامل پرچم نفاق در میان امت است و درصدد نابود کردن اصول و ارزش های امت قبل از ویران کردن خانه ها و راه ها است.


الحوثی افزود: نظام سعودی همان گروه تکفیری تحت نظارت آمریکا است که برای ایجاد فساد و فتنه تحت نام دین تلاش می کند اما اصول و ارزش های ما برگرفته از آموزه های امام حسین (ع) است و درصدد کسب دستاوردهای سیاسی نیستیم.


وی اضافه کرد: آمریکا تلاش می کند با شیوه های مختلف خشم ملت ها را برای ادامه توطئه ها و برنامه هایش مهار کند و در این زمینه از رسانه ها و گاهی کمک های انسان دوستانه برای پوشش جنایاتش و اهانت به ملت ها سوء استفاده می کند.


رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: نظام سعودی که امروز از لحاظ اقتصادی در سختی و تنگنا بسر می برد مرتکب جنایت بزرگ حمله به تالار بزرگ صنعا و بزرگترین کشتار فجیع شد و البته این جنایتی جدید نبود و این مشی و رویکرد همیشگی آل سعود است.


الحوثی با بیان اینکه « نظام سعودی تحت نظارت آمریکا برای ترویج گمراهی در میان امت کار می کند»، گفت: آمریکا اگر چه با دستپاچگی تلاش کرد خود را از جنایت صنعا مبرا کند اما همواره می کشد و فجیع ترین جنایت ها را مرتکب می شود سپس تلاش می کند خود را منجی نشان دهد.


وی با بیان اینکه نمی توانیم در خصوص فاجعه صنعا به اقدامات سازمان ملل دل ببندیم، افزود: همه می دانند که سازمان ملل چگونه رفتار می کند و در گذشته عجز آن را دیده ایم.


ایرنا نوشت : جنگنده های ائتلاف تحت سرکردگی رژیم سعودی عصر شنبه گذشته درسه نوبت مراسم ختمی را که در تالار بزرگ جنوب صنعا پایتخت یمن برگزار شد، بمباران کردند که به شهادت دست کم 150 یمنی و مجروح شدن صدها تن دیگر منجر شد.
برخی منابع گفته اند که تعداد شهدا و مفقودان از مرز 250 تن گذشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد