دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

مسیح مهاجری خبر داد: تردید روحانی برای کاندیداتوری انتخابات از بین رفت!

مسیح مهاجری خبر داد:
تردید روحانی برای کاندیداتوری انتخابات از بین رفت!
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر آقای روحانی کاندیدا نشوند، شخص خاصی را برای کاندیداتوری مدنظر نداریم که قدرت مقابله با رقبا را داشته باشد.

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، مسیح مهاجری در بخشی از گفتگوی تفصیلی خود با عصر ایران در پاسخ به سوالی درباره احتمال کاندیداتوری مجدد روحانی برای انتخابات ریاست جمهوری گفت:

 

- اخیراً به ایشان گفتم شما کار درستی کردید که آمدید و الان واجب است که ادامه دهید و باید بمانید؛ اگر نمانید همه تلاش چهار سال شما از بین می‌رود.می‌دانید که آقای روحانی در دوران جنگ یکی از مسئولان اصلی بود و از همه تار و پود و مسائل آن آگاهی دارد ایشان یک سال پس از شروع ریاست جمهوری‌شان به من گفتند هشت سال دوران احمدی‌نژاد سه برابر هشت سال دوران جنگ به مملکت ضربه زده است.

 

آقای روحانی دقیق است و آمار در اختیار اوست این حرف او شعاری نیست. حال درست کردن چنین مملکتی با این خصوصیات بسیار سخت است. آقای هاشمی رفسنجانی مملکت را پس از هشت سال جنگ، سر و سامان دادند و خود را فدا کردند و ناسزاهای بسیاری شنیدند. روحانی با توجه به این سابقه در جلسه‌ای به بنده گفتند که مشکلات امروز کشور سه برابر زمان جنگ است.

 

امروز نیز آقای روحانی آمده‌اند و مملکت را با مشکلاتی سه برابر زمان جنگ سر و سامان بدهند ولی فداکاری ایشان با چه رفتارهایی روبه‌رو شده است؟ معتقدم که آقای روحانی حتماً باید کاندیدا شوند و همه ما نیز به ایشان رأی دهیم؛ چون مملکت به اعتدال و به انقلاب اخلاقی در عمل و به گسترش روابط با دنیا با توجه به سخنان رهبری مبنی بر حفظ اصول و مبانی انقلاب بسیار نیاز دارد.

 


اگر آقای روحانی کاندیدا نشوند و با توجه به اینکه شخص خاصی را هم برای کاندیداتوری مد نظر نداریم که قدرت مقابله با رقبا را داشته باشد؛ بنابراین هر آنچه در چهار سال به دست آمده است از بین می‌رود و مفاسد اقتصادی بیشتر از گذشته ایجاد خواهد شد که خطر بزرگی برای کشور محسوب می‌شود.

 

 


*آیا آقای روحانی تمایلی برای ادامه کار دارند؟

- ایشان مقداری دچار تردید بودند؛ ولی به این نتیجه رسیده‌اند که حضور داشته باشند.

 

 

*در فضای سیاسی بحث رد صلاحیت آقای روحانی مطرح شده است؟ چقدر احتمال رد صلاحیت رئیس دولت یازدهم در انتخابات ریاست جمهوری آینده وجود دارد؟

 

-عده‌ای دوست دارند شورای نگهبان ایشان را رد صلاحیت کند؛ ولی دلیلی برای این کار وجود ندارند. من قبل از انقلاب و بعد از آن در همه مسائل حضور داشتم و آقای روحانی را یکی از رؤسای جمهور موفق و آبرودهنده به نظام در مقابل هشت سال بی‌آبرویی می‌دانم. ایشان به گونه‌ای سخن می‌گوید که ما سرمان را بالا نگه می‌داریم؛ بنابراین شورای نگهبان باید صلاحیت چنین فردی را تأیید کند.

 

 


*اگر آقای روحانی نامزد نشوند روی کدام گزینه می‌توان حساب باز کرد؟

 

- من دوباره می‌گویم آقای روحانی. چهره‌های شاخص اصولگرا و دیگران هم معتقدند آقای روحانی باید رئیس‌جمهور شود. شرایط به گونه‌ای است که معده این جامعه به غیر از آقای روحانی شخص دیگری را نمی‌پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد