دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

آغاز فعالیت احزاب در استان‌های کشور/ اگرامکان انتقاد از حقوق‌های نجومی وجود داشت، جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می‌شد





مقیمی خبر داد،

آغاز فعالیت احزاب در استان‌های کشور/ اگرامکان انتقاد از حقوق‌های نجومی وجود داشت، جلوی بسیاری از مشکلات گرفته می‌شد

معاون سیاسی وزیر کشور در ارتباط با برگزاری انتخابات آینده گفت: همه تلاش ما این است که انتخابات باشکوه برگزار شود و فعالان سیاسی مشارکت مناسب در انتخابات داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین مقیمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان مازندران اظهار کرد: دولت در بحث سیاست خارجی تنش‌زدایی را در برنامه کار خویش قرار داد و مسؤولیت مذاکرات را به وزارت امورخارجه داده است.

 

وی با بیان اینکه وزارت‌خارجه در این زمینه کارشناسانی را ارتباط انتخاب کرد و در طی مذاکرات مشورت‌های لازم دریافت می‎کرد، افزود: مسائل در کشور مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گرفت و مذاکرات در داخل کشور هدایت می‌شد و اجازه لازم به تیم مذاکره کننده هسته‌ای داده شد و در نهایت برجام به تصویب رسید.

 

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: دولت به تعهد خویش به مردم به مذاکرات هسته‌ای کارش را به نحو مناسب انجام داد و برجام را به تصویب رساند.

 

مقیمی به مشکلاتی که در کشورهای اطراف ما وجود دارد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در شرایط مطلوب امنیتی قرار داریم و با وجود همه تلاش‌های دشمنان کشور با هوشیاری نیروهای نظامی و انتظامی در امنیت مناسبی قرار دارد.

 

وی تاکید کرد: در همه استان‌های کشور باید دقت و کمک کنیم تا امنیت و تدام پایدار داشته باشد و احزاب و گروه‌های سیاسی برای جلوگیری از ناامنی از منافع حزبی به نفع منابع ملی گذشت کنند.

 

مقیمی در ارتباط با مسائل و مشکلات فرهنگی که در کشور وجود دارد، افزود: دشمنان تلاش دارند مسائل ضدفرهنگی را در کشور رواج دهند، وظیفه ما در جلسات شورای فرهنگ عمومی این است که نسبت به مسائل فرهنگی حساسیت بیشتری داشته باشیم و امکانات کشور را برای ترویج فرهنگ اسلامی گسترش دهیم.

 

وی در ارتباط با تقویت فعالیت گروه‌های سیاسی در کشور گفت: فعالیت گروه‌های سیاسی در استان‌های کشور باید تقویت شود، نقد بر عملکرد دولت در کشور اگر به صورت مناسب انجام شود، زمینه اصلاح اقدامات دولت انجام می‎شود.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه اگر شرایط را فراهم کنیم عملکردها مورد نقد جدی قرار گیرد کارها به صورت مناسب حل می‎شود، خاطرنشان کرد: اگر اشکالات و اختلاس‌ها، حقوق نجومی مورد نقد قرار می‎گرفت، می‎توانست جلوی بسیاری از مسائل را در کشور بگیرد.

 

مقیمی با اعلام اینکه همه تلاش ما این است که فعالان سیاسی در کشور مشغول کار باشند، گفت: خانه احزاب در کشور فعال شد، در حال حاضر در استان‌ها خانه احزاب فعال است و در طول سه سال اخیر همه احزاب فعالیت خویش را در کشور انجام دادند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: همه احزاب سیاسی دارای شناسنامه می‎توانند در کشور در پناه قانون فعالیت داشته باشند و مورد حمایت قانون هستند.

 

مقیمی با اعلام اینکه دولت در حال حاضر همه کارها خویش را با برنامه پیش می‌برد، گفت: اینکه برخی‌ها اعلام می‎کنند که همه وقت دولت برای انرژی هسته‌ای معطوف شد را قبول نداریم، بخشی از انرژی دولت صرف مذاکرات هسته‌ای شد، سایر بخش‌ها دولت دیگر امور کشور رسیدگی می‎کردند.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه بخشی از هزینه دولت که برای مذاکرات هسته‌ای صرف می‎شد، کارش را به خوبی انجام داده است، اضافه کرد: کاهش قمیت ارز، ثبات اقتصادی، کاهش نرخ قیمت ارز از دیگر اقدامات دولت در دیگر بخش‌ها بود.

 

وی در ارتباط با برگزاری انتخابات آینده گفت: همه تلاش ما این است که انتخابات باشکوه برگزار شود و فعالان سیاسی مشارکت مناسب در انتخابات داشته باشند.

 

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه یادآور شد: وظیفه ما در انتخابات این است که رای مردم را حق‌الناس بدانیم و مر قانون در انتخابات اجرا شود، قانون در انتخابات به خوبی عمل اجرا شود و بی‌طرفی در انتخابات مد نظر قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد