دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

نظر کاربران در مورد نجف مهدی پور در موج حضور

تبلیغ 1
نجف مهدی پور
دره شهر

۱۳۵۰ دره شهر (ارمو)

کارشناس زبان و ادبیات فارسی ، کارشناس ارشد علوم سیاسی ( گرایش مطالعات آمریکای شمالی- ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، مکزیک.)
اصولگرا

۱- صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه سیاسی اجتماعی باخترزمین .

۲- عضو انجمن علوم سیاسی ایران.

۳- عضو و رئیس دو دوره شورای اسلامی ارمو.

۴- عضو انجمن روزنامه نگاران ایران.

۵- عضو مؤسس نظام صنفی وکارهای کشاورزی و عضو هیأت مدیره نظام صنفی شهرستان دره شهر.

۶- نویسنده و پژوهشگر.

-

دیدگاه‌ها   

+12 # حوزه جنوب 1394-08-06 09:30
محبوب ترین کاندیدای حوزه جنوب استان ایلام ،آقای نجف مهدی پور هستند . ایشان هم آدمی انقلابی هستند و هم از سواد سیاسی برخوردارند هم آدم قاطع ومقتدری هستند وهم از درک بالایی از فضای بین الملل ، منطقه ای و داخلی بهره برده اند ضمن اینکه در متن مردم هستند و مردمی ترین کاندیدای تاریخ انتخابات کشور هستند!
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+10 # حوزه جنوب 1394-08-12 20:15
نجف مهدی پور انصافأ آدم لایقیه ! به جرأت میگم کسی که آقای مهدی پور را بشناسه در شایستگی های او شک نمی کنه . خداییش محاسنش خیلی زیاده . من شخصا آدم سخت پسندی هستم ، دنبال ایراد گیری از آقای مهدی پور بودم( در درون خودم ) ایراد چشمگیری ندیدم . هم سوادش فوق العاده است و هم صفات انسانیش در حد بسیار عالی و ممتاز است . مگه نمایندگی چی میخواد. ایکاش همه ی مردم حوزه جنوب از نزدیک میشناختنش . به خدا اکثریت مردم قلبأ با مهدی پور هستند ، به والله شاهد بودم که مردم برای موفقیتش در انتخابات دعا می کردند ؛ انشاء الله خدا عنایتی به نجف مهدی پور داشته باشه همه چیز حله.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # محمدی 1394-09-02 19:34
باسلام به مدیریت سایت،در بین عموم مردم اتفاق نظر وجود داردکه آقای نجف مهدی پور مردمی ترین و شایسته ترین کاندیدا ی مجلس دهم است و شانس پیروزی ایشون برسایر رقبا به خوبی حس می شود .
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # سیما کولیوند 1394-09-03 20:38
سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم و تمام دوستان . همه ما کاملاً می دانیم که مردم فهیم ما دیگه به اصلاح طلبی و اصول گرایی نامزد اتخاباتی توجهی ندارن مردم ایلام همیشه یه کلاس بالاتر از هم نوعانشان بودن مردم به خود باوری رسیدن و اینبار از بین حزب مردم فرزند خود نجف مهدی پور را به عنوان نماینده معرفی کردند . بی شک که فرزند مردم به هر لحاظ در حد اعلای خواسته هاست، صداقتش زبانزد عام وخاص، جسارت و غیرتش بی مانند، کلامش پر از درد های نگفته مردم ، براستی که قلمش از هر سلاحی فراتر، خاکی تر از خاک به مانند آیینه شفافیت در عمق چشمانش موج میزند، من از همین جا جلوی مردم سر تعظیم فرود می آوردم و به احترام انتخاب شایستشون نجف به پا بر می خیزم.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+3 # آرش زرگوش 1394-09-03 20:44
سلام به مدیر و همه هواداران مردمی، آقا نجف در دل و جان مردمش قرار داره چون بدور از هر حزب و جناح بازی با پشتیبانی مردم قرار شده که نماینده لایقی بشه گرچه لیاقت مهدی پور بر هیچ کسی پوشیده نیست
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

کاندیدای احتمالی

حوزه شمالی ( 2 نماینده )



حوزه جنوبی ( 1 نماینده )



اخبار شهرستان ها
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد