دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

نخست وزیر ایتالیا قصد دارد شکوه و عظمت امپراطوری باستانی روم را به حسن روحانی نشان دهد.



خبرگزاری میزان-خبرگزاری بلومبرگ با اشاره سفر رئیس جمهوری ایران به ایتالیا گزارش داد که نخست وزیر ایتالیا قصد دارد شکوه و عظمت امپراطوری باستانی روم را به حسن روحانی نشان دهد.
به گزارش گروه سیاسی میزان، خبرگزاری بلومبرگ با اشاره سفر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران به ایتالیا گزارش داد که ماتئو رنتزی نخست وزیر ایتالیا قصد دارد شکوه و عظمت امپراطوری باستانی روم را به حسن روحانی نشان دهد.

این گزارش افزود: رنتزی روز شنبه آقای روحانی را به یک تور خواهد برد و مجسمه ها و آثار باستانی روم باستان در موزه کاپیتولین را به وی نشان خواهد داد.

بلومبرگ افزود: حسن روحانی در این سفر علاوه بر نخست وزیر با سرگیو ماتارلا رئیس جمهوری ایتالیا و تعدادی از مدیران اجرایی شرکتهای ایتالیایی و همچنین پاپ فرانسیس دیدار و گفتگو خواهد کرد.

«مارکو سیمونی» دستیار و مشاور اقتصادی نخست وزیر ایتالیا طی یک مصاحبه گفت که ما قبل از آغاز تحریمها حضور بسیار قوی در ایران داشتیم و هدف ما این است که دوباره بازگردیم و حداقل در سطح تجاری با آن زمان بازگردیم. ما تماسهایی با ایران در بخشهای مختلف از جمله انرژی، زیر ساخت و صنایع غذایی و ماشین آلات داشته ایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد