دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

مسئولیت کشته شدن زائران چه عمدی و چه سهوی بر عهده دولت عربستان است

تاریخ انتشار : 3 مهر, 1394 - 13:05

امام جمعه دره شهر گفت: مسئولان نظام نیز مانند همیشه با جدیت پیگیر این موضوع باشند که این اتفاقات تکرار نشود.

به گزارش سیمره خبر ، حجت الاسلام "محمد جواد قنبر بیگی" امام جمعه دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: خبر کشته شدن زائران خانه خدا و حرم امن الهی را بعنوان مصیبتی بزرگ به مقام معظم رهبری، ملت ایران و بازماندگان تسلیت گفته و برای درگذشتگان این مصیبت عظمی طلب غفران الهی داریم.

 

وی با تشکر از مسئولان نظام بخاطر پیگیری ای موضوع اظهار کرد: این حادثه چه سهوی و چه عمدی بر عهده دولت عربستان است و باید جوابگو باشد.

 

قنبر بیگی افزود: مسئولان نظام نیز مانند همیشه با جدیت پیگیر این موضوع باشند که این اتفاقات تکرار نشود.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مشکلات مسلمانان اختلافات مذهبی است که باعث شده دشمن از این موضوع به نفع خودش استفاده کند.

 

خطیب نماز جمعه دره شهر یاد آور شد: سرویسهای جاسوسی استکبار و در راس آنها امریکا با دامن زدن به این اختلافات به دنبال نا امن کردن خاور میانه و نابودی اسلام هستند.

 

وی افزود: البته در این راه نیز فتواهای برخی علمای ساده لوح فرقه های مختلف به کمک انها امد و باعث شد خون تعداد زیادی از مسلمانان بی گناه به ناحق ریخته شود.

 

حجت الاسلام قنبر بیگی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به حجاج، گفت: در مقابل این افراد ساده لوح رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در پیامی حکیمانه از علمای فهمیده و نخبه خواستند وحدت و یکپارچگی مسلمانان را حفظ کرده و به ارامش خاورمیانه کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه جهان اسلام باید به وجود چنین رهبر فرزانه و حکیمی افتخار کند، تصریح کرد: اگر پیام رهبر انقلاب به درستی درک شود قطعا قلب پیامبر اسلام (ص) نیز شاد خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در دره شهر در ادامه  به هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این هفته یادآور رشادت، شجاعت، دلاوری و سند افتخار ملت ایران است.

 

وی اظهار کرد: در خاطرات رزمندگان اخلاص و ولایتمداری خاصی دیده می شود که باید سر لوحه زندگی ما قرار گیرد.

 

امام جمعه دره شهر خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور ما داری شوکت، عظمت و نعمتهای فراوان است به برکت رشادت این رزمندگان و خون شهدا بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد