دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

سخنگوی کاخ سفید می گوید: رد توافق هسته ای در کنگره...

نسخه چاپیارسال به دوستان
کاخ سفید: رد توافق هسته‌ای در کنگره، برای جایگاه بین‌المللی آمریکا ویران‌کننده خواهد بود

سخنگوی کاخ سفید می‌گوید مخالفت کنگره با توافق هسته‌ای با ایران، تبعات ویران‌کننده‌ای برای جایگاه آمریکا در جهان خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: کاخ سفید: رد توافق هسته‌ای در کنگره، برای جایگاه بین‌المللی آمریکا ویران‌کننده خواهد بود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید روز جمعه بار دیگر از کنگره این کشور خواست با توافق هسته‌ای صورت‌گرفته با ایران موافقت کند.

ارنست که در نشست خبری روزانه در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت رد شدن توافق در کنگره «برای جایگاه ما در جهان ویران‌کننده خواهد بود.»

وی سپس با تصریح بر اینکه در صورتی که کنگره برنامه جامع اقدام مشترک را نپذیرد، رژیم تحریم‌ها فرومی‌پاشد، گفت در آن صورت «ایران بدون آنکه چیزی را کنار گذاشته باشد، از تمام فواید این توافق بهره‌مند خواهد شد.»

ارنست در این نشست همچنین بار دیگر گفت با وجود توافق هسته‌ای، همچنان تمام گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی روی میز است. پیش از این هم اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا به فاصله یک روز پس از توافق گفته بود که واشنگتن همچنان برای رویارویی با ایران آماده است. 

ایران و گروه موسوم به 1+5 روز سه‌شنبه به توافقی دست یافتند که برای اجرایی شدن باید در مراجع قانونگذاری ایران و آمریکا به تصویب برسد. کنگره آمریکا دو ماه برای بررسی این توافق زمان دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد