دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

100 تومن داری قرض بدی 2 تا فحش به رئیس جمهور بدم؟

رئیس جمهور باز هم هتک حرمت شد / نقویان: گاو ها هم می فهمند اما رئیس جمهور ...             

 

 

در این فضای تلخ فقط یک چیز مایه اعجاز است. اعجاز احمدی نژاد و یارانش که هرچه به آنان اهانت کردند، آن ها به اهانت کشیده نشدند. حجت الاسلام نقویان، به رئیس جمهور اهانتی زشت روا داشت اما پاسخ هواداران احمدی نژاد به او چیزی به جز 'سلام' نیست. 'سلام' بر شما آقای نقویان. سلام بر شما و همه کسانی که پیش از شما احمدی نژاد و یارانش را 'بهایی'، 'طرفدار انجمن حجتیه'، 'ضد ولایت فقیه'، 'منحرف'، 'بنی صدر'، 'منافق'، 'بزرگترین خطر از صدر اسلام' و در یک کلام 'شیطان اکبر' نامیده بودند. «اولئک هم الصابرون».
نقویان

شبه ایران – محمد حسین حیدری / « عزل و نصب کارگزاران باید با دلیل و از روی حکمت باشد و نه از روی هوا و هوس. اگر مرد است، دلایل عزل و نصب‌هایش را بیان کند. چرا باید استاندار فلان استان به‌خاطر شرکت در سخنرانی انتقادآمیز من، معزول شود؟! در حالیکه در دامداری‌های کشورهای غربی، دوشندگان شیر گاوها را عوض نمی‌کنند تا مبادا گاوی که به بوی بدن آن شیردوش عادت کرده است، شیرش کم نشود. گاوها هم اصل «ثبات در مدیریت» را که یک اصل اولیه و بدیهی است می‌دانند امّا این آقایان آن را نمی‌دانند: اولئک الـ"گاو" بل هم اضلّ

رئیس جمهور باز هم هتک حرمت شد؛ هتک حرمتی دردناک و البته سرشار از نوآوری. این بار حجت الاسلام نقویان به میدان آمد تا با استمداد از چهارپایان و احشام، استعداد خود را در توهین به جمهور25 میلیونی ملت ایران به نمایش بگذارد. « اولئک الـ"گاو" بل هم اضلّ». توهین به رئیس جمهور این بار هم با سوء استفاده از تریبونی مقدس به وقوع پیوست. از منبر مقدس روحانیت. فردای آن روز که آن مداح هتاک، فقط 50 هزار تومان جریمه شد، مردم برای پیامک هایشان سوژه ای جدید پیدا کرده بودند. «100 تومن داری قرض بدی 2 تا فحش به رئیس جمهور بدم؟»، «یارانه یک ماه سعید حدادیان پرید» و ... .

«آزادی در ایران تقریبا مطلق است». این جمله را محمود احمدی نژاد چند سال پیش گفته بود. امروز می توان فهمید که محمود احمدی نژاد – همان کسی که رئیس جمهور این کشور است – فرد مسامحه کاری است! آقای رئیس جمهور! کار از آزادی بیان گذشته است، در ایران مدت هاست که فحاشی و لنترانی به شخص دوم مملکت و عالی ترین مقام اجرایی آزاد شده است و احتمالا این فقط آغاز یک راه است ... چنین آزادی در کشورهای غربی هم یافت نمی شود. شاید شما را به همین دلیل به لیبرالیسم متهم می کنند ...

قیاس رئیس جمهور با ... مایه تعجب نیست، بدتر از آن هم تعجب کسی را بر نمی انگیزد چون همه می دانند دعوا بر سر چیست، بدتر از این هتاکی ها معلوم نیست چه می تواند باشد، اما هرچه هست، این را می دانیم که فحش های آبدار تر در لیست انتظار قرار دارد. چند شب پیش رئیس جمهور در گفت و گوی زنده با مردم گفته بود: «در ایران دروغ و تهمت هزینه ای ندارد» و البته گفته بود: «باید این وضعیت اصلاح شود.» همین جملات کافی بود تا واکنش ها از فردای مصاحبه شروع شود و رئیس جمهور به "نفهمی" و "عوام فریبی" متهم.

در این فضای تلخ فقط یک چیز مایه اعجاز است. اعجاز احمدی نژاد و یارانش که هرچه به آنان اهانت کردند، آن ها به اهانت کشیده نشدند. حجت الاسلام نقویان، به رئیس جمهور اهانتی زشت روا داشت اما پاسخ هواداران احمدی نژاد به او چیزی به جز "سلام" نیست. "سلام" بر شما آقای نقویان. سلام بر شما و همه کسانی که پیش از شما احمدی نژاد و یارانش را "بهایی"، "طرفدار انجمن حجتیه"، "ضد ولایت فقیه"، "منحرف"، "بنی صدر"، "منافق"، "بزرگترین خطر از صدر اسلام" و در یک کلام "شیطان اکبر" نامیده بودند. «اولئک هم الصابرون». صبر سفارش آقاست، از امروز – آن روز! – تا روز انتخابات.

این سخنان احمدی نژاد، این روزها شنیدنی تر است:

خسته شدید؟
خسته شدید اینجا برای چی نشستید؟
ایام محرمه!حرف خوردید... شمشیر نخوردید که خسته بشید... حرفه دیگه میزنن...!
اینها چیزی نیست، به بزرگان ما حرفهایی زدند که... روی همین کره زمین ...
گفتند امیر المومنین(ع) نماز نمی خواند!
اصلا نماز یعنی امیرالمومنین(ع)، امیر المومنین(ع) عینیت نماز است؛ نماز بدون امیرالمونین(ع) اصلا معنا ندارد، مفهوم ندارد!
گفتند امیر المومنین(ع) نماز نمی خواند!
امام حسین علیه السلام را گفتند از دین خدا خارج شد!کی ها؟ کسانی که غصب کردند جای پیامبر را بدون صلاحیت، به جانشین حقیقی پیامبر(ص) می گویند تو خارجی هستی و نه تنها می گویند تو خارجی هستی؛ یک جوی درست می کنند که وقتی امام یعنی تجلی و خلیفه خدا، یعنی واسطه فیض خدا، یعنی همه زیبایی های عالم، یعنی واسطه روزی و حیات انسان ها، اوئی که آن همه پیامبر او را در جلوی چشم مردم تجلیل کرد، او را وقتی می خواهند بکشند و فریاد می زند هل من ناصر ینصرنی ؟ ؛ هفتاد و دو نفر بیشتر بلند نمی شوند!
چقدر بودند در مکه و... نیامدند!

بعد از آن بساط و اسارت ها و اسبدوانی ها و قطعه قطعه کردن ها و...
الان خبری نشده که خسته شدید...
حالا دوتا حرف بی ربط زدند؛ که حالا بزنند، با این چیزها مگر آدم...
اگر بنا بود که مومنین و موحدین با چهارتا هجوم و تبلیغات آدمهای مریض و آدمهای کوچک از صحنه در بروند که دیگر اثری از توحید وعدالت و یگانه پرستی در عالم باقی نمی ماند...بنابراین خستگی و بی حوصلگی داریم یا نداریم؟ نداریم!
این حرف ها مال ادم های غیر از شماست...
پس همه هستیم پای کار تا آخر کار....
تازه اول عشق است!اول عشق است تازه!
باید به روزی برسید که تمام فاسدهای عالم جلوتون بایستند! همه دنیاپرستهای عالم، همه خودخواه ها و قدرت طلبهای عالم...
اون موقع اوج کیفشه!
هنوز خبری نشده؛ حالا بعضی ها قاطی کردند؛ بعضی ها اشتباه می کنند؛ بعضی ها هم فریب خوردند، حالا جدا بشه...
کیفش تازه مونده!
نه اینکه بجنگیم، حالا جنگ لازم نیست، همین جنگه دیگه...
جنگه...!

***
بخش هایی دیگر از سخنان حجت الاسلام نقویان در دانشگاه تربیت مدرس - 4/10/91- در ادامه می آید. سخنان موهن نقویان را سایت فیلترشده بازتاب، وابسته به خاندان هاشمی منتشر کرده است.
* اگرچه ما در سی و چند سالی که از انقلابمان می‌گذرد بر روی مبانی اعتقادی شیعه در کتابها، رسانه‌ها، جلسات، روضه‌ها و ..... بسیار کار کرده‌ایم ولی در عمل نتوانسته‌ایم آن حق‌مداری را محقق کرده و به اجرا در آوریم و در این شاخص‌های انسانی نظیر ریشه‌کنی دروغ و وعده‌های بی‌اساس مردم و حاکمان در جامعه، برابری در مقابل قانون، توانایی مظلوم در گرفتن حق خود از ظالم، و ..... «ترقّی معکوس» داشته‌ایم.

* «کور شوم، لال شوم، کر شوم/ لیک محال است که من خر شوم» مردم ایران بیدارند و حکومت، توان فریب دادن آنها را ندارد و مردم، ضعفها، اشتباهات و تقصیرات حکومت‌مردان را می‌دانند و تحلیل می‌کنند.

*عزل و نصب کارگزاران باید با دلیل و از روی حکمت باشد و نه از روی هوا و هوس، همانطور که امیرالمؤمنین علیه ‌السلام دلیل عزل‌هایش را در سخنانش فرموده است. آقای احمدی‌نژاد هم اگر مرد است، دلایل عزل و نصب‌هایش را بیان کند. چرا باید استاندار فلان استان به‌خاطر شرکت در سخنرانی انتقادآمیز من، معزول شود؟!

* در حالیکه در دامداری‌های کشورهای غربی، دوشندگان شیر گاوها را عوض نمی‌کنند تا مبادا گاوی که به بوی بدن آن شیردوش عادت کرده است، شیرش کم نشود. گاوها هم اصل «ثبات در مدیریت» را که یک اصل اولیه و بدیهی است می‌دانند امّا این آقایان آن را نمی‌دانند: اولئک کالـ«گاو» بل هم اضلّ.
*آیا ایشان فکر می‌کند که با این مصاحبه‌های بدون خبرنگاری که با یک خبرنگار نابلد و با سؤالات از پیش مشخص‌شده انجام می‌دهد، می‌تواند مردم ما را گول بزند؟ اگر مرد است با ده نفر کارشناس خبره در موضوعات مختلف اقتصادی، سیاسی و .... مناظره برگزار کند. به قول معروف: «خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!».

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد