دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

معاون اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام:

معاون اداره کل ورزش و امور جوانان ایلام:
 
حمایت از جوانان دانشجو از اولویت‌های این اداره کل است

 

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: حمایت از  

 

جوانان دانشجو از اولویت‌های این اداره کل است.

خبرگزاری فارس: حمایت از جوانان دانشجو از اولویت‌های این اداره کل است

سیدمالک صادقیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این دستگاه اجرایی برنامه‌های مختلفی را در راستای حمایت از جوانان در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در راستای اهداف سازمانی برنامه‌های مختلفی را در این راستا تدوین کرده است.

این مسئول اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این دستگاه حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در بخش‌های مختلف از جمله حوزه ورزش و ... است.

صادقیان تصریح کرد: توسعه و تعمیق راهکارهای مسائل مربوط به ورزش و جوانان، بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام تحقیقات و پروژه‌های کاربردی از مهم‌ترین اهداف این دستگاه در راستای ارائه این نوع خدمات به دانشجویان است.

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: در این راستا از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی حمایت شده و از هیچ کوششی دریغ نمی‌شود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین اولویت‌های مورد حمایت در حوزه جوانان موضوعات ‌اشتغال، سلامت، ازدواج، هویت، اوقات فراغت، روابط بین نسلی، مشارکت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی است.

این مسئول اضافه کرد: اولویت‌های حوزه ورزشی نیز شامل ورزش و سالمندی، ورزش و خانواده ایرانی، استعدادیابی ورزشی، تربیت بدنی و اجتماعی شدن، صنعت ورزش اقتصاد و تبلیغات است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد