دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

مدیر عامل گاز لرستان از گاز رسانی به 97روستا خبر داد

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خبر داد

مدیر عامل شرکت گاز لرستان خبر داد گازرسانی به 97 روستای لرستان در دست اجرا است خبرگزاری فارس: مدیر  عامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات گازرسانی به 59 روستای استان در دست اجرا است، گفت:  گازرسانی به 38 روستای دیگر در مرحله انتخاب پیمانکار بوده و به‌زودی وارد مرحله اجرا می‎شوند. به گزارش  خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، علی گودرزی با اعلام این خبر گفت: روستاهای  یاد شده در نقاط مختلف استان واقع شده‎اند که از این میان امید می‎رود 50 روستا تا پایان سال به شبکه سراسری گاز  متصل شوند. وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این گازرسانی به 59 روستا، گازرسانی به 32 روستای دیگر نیز در دست  مطالعه است. گودرزی در ادامه اضافه کرد: با گازدار شدن این 50 روستا، بالغ بر هشت هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‎شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان عنوان کرد: در حال حاضر 11 خط تغذیه با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیارد ریال درسطح  استان درحال اجرا بوده که با اتمام این پروژه‎ها ظرفیت و پتانسیل‎های جدیدی جهت گازرسانی به روستاها ایجادمیشود.

وی تصریح کرد: به بیان دیگر با تحقق این امر در مجموع بالغ بر 65 درصد جمعیت روستایی استان که مشمول شرایط  گازرسانی هستند، از نعمت گاز برخوردار می‎شوند و به تحقق شعار و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت  خدمتگزار در توسعه عدالت و خدمت به محرومین نزدیک می‎شویم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد