دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

اعزام 70روحانی به پلدختر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر خبر داد
70 روحانی به مناطق مختلف روستایی و شهری پلدختر اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر از اعزام 70 روحانی مبلغ دینی به مناطق مختلف این شهرستان در ماه محرم امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: 70 روحانی به مناطق مختلف روستایی و شهری پلدختر اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی شاهیوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر گفت: اصلی ترین وظیفه روحانیون و مبلغان را ترویج فلسفه شهادت حضرت سیدالشهداء (ع) دانست و افزود: از این تعداد مبلغ اعزام شده به پلدختر 50 نفر روحانیون اعزامی از حوزه علمیه قم و 20 نفر از مبلغان بومی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پلدختر به هیئت‌های مذهبی در پلدختر اشاره کرد و گفت: 114 هیئت مذهبی در سطح شهرستان ساماندهی شده‌اند که از این تعداد 40 هیئت در شهر پلدختر وجود دارد.

این مسئول افزود: از اهداف اعزام ملبغان دینی همزمان با ماه محرم به پلدختر ترویج فرهنگ عاشورا و تبیین فلسفه آن، پاسخ به سئوالات مذهبی و شرعی و اجرای برنامه‌های مذهبی، دینی و فرهنگی است.

شاهیوند افزود: مکتب امام حسین(ع) حیات بخش و ماندگار است و ماه محرم فرصت مناسبی برای روحانیون مبلغ که در موضوع‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی از جمله امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب، فرهنگ عاشورا، مصیبت‌های کربلا، خرید از کالاهای ایرانی، بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان بین مردم سخنرانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رسالت روحانیان حساس است، گفت: روحانیان اعزامی باید مردم را با حقایق دین و خنثی کردن ترفندهای دشمنان آشنا کنند و معارف دین اسلام و اهل بیت (ع) را در جامعه تبیین کنند، تا فرهنگ عاشورا بین آنان نهادینه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد