دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

استاندار لرستان

استاندار لرستان:
زمینه را برای ورود گردشگران به لرستان فراهم کنیم
جاذبه ها و مناظر طبیعی و بکر موجود در لرستان، قابلیت معرفی در عرصه جهانی را دارند که با ایجاد زیر ساخت های لازم می توانند به یکی از فرصت های بزرگ توسعه استان ایجاد شوند.

خرم آباد - ایلنا: استاندار لرستان گفت: جاذبه ها و مناظر طبیعی و بکر موجود در لرستان، قابلیت معرفی در عرصه جهانی را دارند که با ایجاد زیر ساخت های لازم می توانند به یکی از فرصت های بزرگ توسعه استان ایجاد شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد،دکتر حبیب الله دهمرده در نخستین همایش ملی حقوق محیط زیست و منابع طبیعی زاگرس در خرم آباد، افزود: در ایران مناطق بسیار سرسبز و با طراوتی وجود دارد که متاسفانه براثر بی توجهی افراد در شرایط خوبی بسر نمی برند.

وی اظهار کرد: طی سال ههای اخیر بسیاری از مناطق کویری و بیابانی کشور با همکاری کارشناسان برای تبدیل شدن به نقاطی زیبا و دارای پتانسیل آماده شده اند.

استاندار لرستان تصریح کرد: استان لرستان نیز مانند بسیاری از مناطق کشور، دارای طبیعتی زیبا و شاداب است که نیازمند نگهداری و در بعضی موارد نیز احیا هستند.

وی گفت: مناطق بکر و طبیعی قابل توجهی در استان وجود دارد که نیازمند معرفی به دنیا هستند که به دلیل برخی بی توجهی ها همچنان ناشناخته مانده اند، در صورتی که این مناطق قابلیت لازم برای سهیم شدن در عرصه توسعه اقتصادی کشور را دارند.

دکتر دهمرده افزود: در صورت ایجاد زیر ساخت ها و بسترهای مناسب و با همراهی دستگاه های مرتبط می توان این مناطق را شناسایی و معرفی کرد و زمینه را برای ورود گردشگران و توسعه صنعت گردشگری و اقتصاد استان و کشور فراهم کنیم.

استاندار لرستان با تاکید بر نقش سازنده و قابل توجه مراکز آموزشی در فرهنگ سازی برای صیانت از محیط زیست، اظهار کرد: اندیشمندان و اساتید این حوزه با برگزاری چنین همایش های علمی می توانند یافته های کارشناسی خود را اجرایی و عملیاتی کنند.

نخستین همایش ملی حقوق محیط زیست و منابع طبیعی زاگرس صبح امروز با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان این حوزه در مرکز همایش های جهادکشاورزی خرم آباد برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد