دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

امام جمعه سلسله

امام‌جمعه سلسله:
انقلاب ما نشأت‌ گرفته از نهضت حسینی است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه سلسله گفت: انقلاب اسلامی ما بر پایه اصول و نشأت گرفته از نهضت حسینی بنا شده است.

خبرگزاری فارس: انقلاب ما نشأت‌ گرفته از نهضت حسینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت‌الاسلام سید‌جلال موسوی تبار امام‌جمعه این شهرستان در خطبه‌های نماز‌جمعه این هفته ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبد‌الله الحسین گفت: امام‌حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت برای تمام پیروانش است.

وی با اشاره به اینکه آن حضرت با آغوش باز به استقبال شهادت برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر رفت، افزود: ملت مسلمان ایران با تفکر و اراده حسینی در مقابل تمامی توطئه‌های دشمنان تا پیروزی نهایی ایستاده و هرگز تسلیم هیچ قدرت ظالم و استکباری نخواهد شد.

موسوی تبار با اشاره به هفته آغاز امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو رکن اساسی دین است و مادامی که این فریضه در میان مردم باشد، امید به آینده و سلامت در زندگی وجود خواهد داشت.

وی ملت ایران را به علت برپایی این فریضه واجب بهترین ملت جهان دانست.

امام‌جمعه سلسله در ادامه به سالروز عملیات غرور‌آفرین آزاد سازی سوسنگرد اشاره نمود و گفت: این عملیات به دلیل دستور بنیان‌گذار جمهوری اسلامی مبنی بر آزاد سازی یک روزه سوسنگرد بر حضور مدیریت مقام معظم رهبری در مناطق جنگی نقطه عطفی در دوران دفاع مقدس است.

سید‌جلال موسوی تبار در بخش دیگری از سخنان خود از بسیج به عنوان سپر دفاعی محکم در مقابل توطئه‌های دشمنان یاد نمود و افزود: به برکت این مدرسه عشق تاکنون چشم طمع دشمنان نسبت به مملکت عزیزمان کور شده است.

امام‌جمعه سلسله خواستار ترویج تفکر و اندیشه بسیج بر تمامی امور کشور شد.

خطیب جمعه سلسله در بخش پایانی سخنان خود به عملیات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه اشاره نمود و ضمن محکومیت این عمل ددمنشانه گفت: متأسفانه سکوت مجامع بین‌المللی مدعیان دروغین حقوق بشر و میدان ‌دادن کشورهای عربی به رژیم غاصب اسرائیل باعث شده تا این رژیم جعلی روز به روز به وحشیگری خود ادامه دهد.

وی با بیان این مطلب که اگر مقام معظم رهبری و ولی‌امر مسلمین جهان فرمان دهند، جانمان را برای مستضعفان و محرومان فدا می‌کنیم، اظهار داشت: نادیده گرفتن حق مظلومان باعث تنفر بیشتر مردم از مدعیان دروغین حقوق بشر خواهد شد.

در پایان نماز‌جمعه شهرستان سلسله مردم نماز‌گزار و عزادار این شهرستان با حضور در راهپیمایی باشکوه ضمن طی نمودن مسیر خیابان مصلی تا چهارراه امام خمینی با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذلة و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست. ضمن اعلام انزجار از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم غزه اعلام داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد