دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

امام جمعه بروجرد

امام‌جمعه بروجرد:
امام‌حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه بروجرد گفت: امام‌حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است و اصلی‌ترین پیام نهضت کربلا پیاده کردن همین اصل است.

خبرگزاری فارس: امام‌حسین (ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد حجت‌الاسلام حسن ترابی در خطبه‌های این هفته نماز‌جمعه بروجرد اظهار کرد: ماه محرم و صفر باید ماه امر به معروف و نهی از منکر باشد و ما باید نسبت به دین و معنویت جامعه بی‌تفاوت نباشیم و رهرو راه امام حسین (ع) کسی است که در قبال دین و مسائل دینی بی‌تفاوت نباشد.

خطیب‌جمعه بروجرد تصریح کرد: در دهه اول محرم بیش از هر زمانی نام امام حسین (ع) بر سر زبان است و باید بیش از هر زمان به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر توجه است.

وی در بخش دیگری با اشاره به پنجم آذر سالروز بسیج مستضعفان افزود: بسیج خدمات بزرگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده است.

امام‌جمعه بروجرد یادآور شد: خدمت خالصانه بسیجیان به نظام در دوران دفاع مقدس و سازندگی در دوران تهاجم فرهنگی دشمن جایگاه این نهاد مردمی را در یک موقعیت ممتاز قرار داده است.

وی بیان کرد: یکی از مقدس‌ترین واژه‌ها در جامعه ما کلمه بسیج است و بسیج در هر عرصه از انقلاب اسلامی که به آن نیاز بوده است خوب درخشیده است.

حجت‌الاسلام ترابی گفت: حضور بسیج در صحنه‌های مختلف انقلاب دشمن را به عقب‌نشینی واداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد