دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

استاندار ایلام چه گفت!؟

استاندار ایلام : سطح فعالیت نمایندگان استان ایلام درحال تنزل است / نمایندگان نباید حق استخدام را برای بعضی افراد بلوکه کنند و آن را مختص اقوام خود بدانند



استاندار ایلام : سطح فعالیت نمایندگان استان ایلام درحال تنزل است / نمایندگان نباید حق استخدام را برای بعضی افراد بلوکه کنند و آن را مختص اقوام خود بدانند

استاندار ایلام گفت: انتظارات نمایندگان از مدیران استان باید در چارچوب قوانین و مقررات باشد و فعالیت آنان نیز در حیطه وظایف تعریف شده نمایندگان باشد.

به گزارش روابط عمومی استانداری ایلام ؛ مهندس اعلایی با بیان این مطلب افزود: با تمام احترامی که برای شأن و جایگاه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی قائل هستم و ضمن این که خصومت شخصی با کسی ندارم و اختلافات موجود ناشی از دخالت های ناصحیح آنها د رمسائل استان است ، رفتارهای غیر حرفه ای را نمی پذیرم .

وی ادامه داد: متأسفانه هر چه رو به جلو می رویم سطح فعالیت نمایندگان استان تنزل می یابد د رحالی می توانند با جذب اعتبارات و رایزنی های مختلف با مقامات کشور در جهت توسعه استان بکوشند .

استاندار ایلام بیان داشت: اطلاعاتی از مدیران دستگاه های اجرایی به اینجانب رسیده است که فشارهایی از طرف نمایندگان بر مدیران در جهت عزل و نصب ها اعمال می شود و این مسئله نگران کننده و باعث تحقیر استان است

اعلایی اظهار داشت: نمایندگان نباید با رفتارهای کوچک بسیاری از مسائل استان را زیر سوال ببرند و شأن یک نماینده در حد یک وزیر است پس باید رفتار و مطالباتش در حد یک وزیر باشد .

وی خاطر نشان کرد : به هیچ وجه اجازه ی دخالت در عزل و نصب ها را نخواهم داد ، هر چند این رویه از طرف ایشان شدت گرفته است و حتی به تهدید هم انجامیده است اما تمام تلاشم را برای دفاع از حقوق مردم و مدیران توانمند در استان انجام خواهم داد.

استاندار ایلام با اشاره به این که نمایندگان نباید حق استخدام را برای بعضی افراد بلوکه کنند و آن را مختص اقوام خود بدانند افزود: چرا که نماینده نمی تواند فردی را منصوب کند و بر وی نظارت کند که این مقایر با سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص نظارت نمایندگان بر بسیاری از مسائل است .

اعلایی تأکید کرد : رسانه ها مسئولیت دارند همان طور که اینجانب را مورد انتقاد قرار داده اند این بار نیز نسبت به رفتارهای اخیر این نمایندگان واکنش نشان داده و مطالبه داشته باشند.

وی در پاسخ این سوال یکی از نمایندگان که بیان داشته در جلسات از اینجانب دعوت نمی شود باید بگویم : تمام مستندات در استانداری برای شرکت این نماینده در جلسات موجود است و نمی توان آنها را انکار کرد.

این مسئول اظهار داشت: سوال من از نمایندگان این است چرا در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان وی را همراهی نکردند حتی اگر انتقادی از مدیران استان داشتند این جلسه بهترین فرصت برای تشریح عملکرد بود نه این که در جلسات مختلف در تهران بنشینند و پشت سر صحبت کنند و بگویند سفر معاون اول رئیس جمهور به استان تشریفاتی بوده است ، سوال دیگر من این است که منبع آماری آن نماینده ی محترم کجاست که می گوید 90 درصد منابع گازی در استان موجود است ؟

استاندار ایلام گفت: نباید این رفتارها و مطالبات به ابزارهای شخصی تبدیل شود و از مجلس و هیئت نظارت بر مجلس خواستار رسیدگی هستم .

اعلایی در پایان افزود: اگر نمایندگان صحبتی دارند بهتر است در جلسات استانداری شرکت کرده و مطالبات خود را در این جلسات ارائه نمایند که هدف همه ی مدیران استان چیزی جز پیشرفت این استان نبوده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد