دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

مدال نقره برای نصیرشلال

نواب نصیرشلال به مدال نقره المپیک رسید/ چهارمین مدال برای کاروان ایران
وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران به مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن دست پیدا کرد تا جمع مدال‌های کاروان ورزشی کشورمان در سی‌امین دوره المپیک به چهار مدال برسد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به لندن، نواب نصیر شلال با مهار وزنه 184 کیلوگرمی در یک ضرب و 227 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 411 کیلوگرم به مدال نقره دسته 105 کیلوگرم رقابت‌های وزنه برداری المپیک 2012 لندن دست پیدا کرد.

در این دسته، "اولکسی توروختی" از اوکراین با مهار وزنه 185 کیلوگرمی در یک ضرب، 227 کیلوگرم در دوضرب و 412 کیلوگرم در مجموع به مدال طلا دست پیدا کرد.

مدال برنز دسته 105 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری بازی‌های المپیک 2012 لندن هم به "وویسیچ بونک بارتلومی" از لهستان رسید. این وزنه بردار در حرکت یک ضرب وزنه 190 کیلوگرمی را مهار کرد، در دوضرب وزنه 220 کیلوگرمی را بالای سر برد و با مجموع 410 کیلوگرم در جایگاه سوم ایستاد.

ایران تا پایان روز یازدهم بازی‌های المپیک دو مدال طلا در رشته کشتی فرنگی (حمید سوریان در وزن 55 کیلوگرم و امید نوروزی در وزن 60 کیلوگرم) و یک برنز و یک نقره در وزنه برداری (کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم و نواب نصیرشلال در دسته 105 کیلوگرم) کسب کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد