دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

تعداد کشته‌های سیل ایلام به 3 نفر رسید + تصاویر

تعداد کشته‌های سیل ایلام به 3 نفر رسید + تصاویر



بارش باران در ایلام که با رعد و برق و تگرگ نیز همراه بوده طی یک دهه اخیر بی‌سابقه گزارش شده است.

وی افزود: سیل تخریب گسترده منازل و زیر ساخت های شهری در ایلام را به دنبال داشته و همچنین در 50 در صد شهر قطعی آب و 20 درصد مناطق قطعی برق را شاهد بوده ایم.

معاون عمرانی استاندار ایلام اظهار کرد: هموطنان ما در شهر ایلام با توجه به قطعی آب نیمی از شهر نیاز مبرمی به آب معدنی دارند.

 

سیل ایلام 6

 

سیل ایلام 7

 

سیل ایلام 8

 

سیل ایلام 9

 

مدیرکل امور عشایری ایلام گفت: در بررسی اولیه از وضعیت عشایر خوشبختانه به دلیل اطلاع‌رسانی قبلی هیچگونه خسارت جانی وجود نداشته اما 35 راس دام عشایر در شمال ایلام در اثر وقوع سیل تلف شد.

ستاد مدیریت بحران استان ایلام با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به دنبال بارش شدید باران، همه ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی ایلام امروز (پنجشنبه) تعطیل است.

این تصمیم در جلسه اضطراری این ستاد که بامداد امروز برگزار شد اتخاذ گردید و در شهرستان های دیگر استان نیز فرمانداران در خصوص تعطیلی مراکز اداری و آموزشی تصمیم می گیرند.

در این اطلاعیه از مردم مناطق مختلف این استان خواسته شده به منظور تسریع در امداد رسانی دستگاه های امدادی از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

 

سیل ایلام 1

 

بارش شدید باران که از بامداد روز چهارشنبه در بیشتر مناطق استان ایلام آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر و اخلال در تردد وسایل نقلیه و مردم شده است.

هواشناسی استان ایلام اوایل هفته جاری در خصوص بارش باران و جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر هشدار داده بود و از مسئولان و متولیان خواسته بود تدابیر لازم را در این ارتباط اتخاذ کنند.

سیل یک ‌‌کشته و‌ یک مفقود تاکنون برجای گذاشت/ ریزش کوه در محور ایلام ـ مهران

کم‌سابقه‌ترین بارش طی یک دهه اخیر باعث وقوع سیل و آبگرفتگی سطح معابر در شهر ایلام شد و تا این لحظه یک کشته و یک مفقود بر جای گذاشت.

به گزارش فارس، برابر‌ اعلام هواشناسی استان ایلام، بارش باران در ایلام که با رعد و برق و تگرگ نیز همراه بوده طی یک دهه اخیر بی‌سابقه گزارش شده است.

این بارندگی که هم‌اکنون نیز ادامه دارد باعث سیلابی شدن و آبگرفتگی در سطح معابر شده است.

 

سیل ایلام 2

 

وقوع سیل علاوه بر کندی تردد در سطح معابر درون شهری و جاده‌های مواصلاتی استان ایلام خساراتی را به زیر‌ساخت‌های شهری و روستایی استان نیز وارد کرده است.

براساس آخرین گزارش از مرکز فوریت‌های پلیسی انتظامی استان ایلام، در اثر وقوع سیل یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر نیز مجروح شده است.

شدت بارندگی با توجه به کوهستانی بودن شهر ایلام، وجود سیل‌بندهای زیاد و شیب برخی معابر خسارات زیادی را به دنبال داشته و آب برخی نقاط شهر ایلام را در‌بر گرفته به گونه‌ای که تردد در آن امکانپذیر نیست.‌

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام ‌ضمن هشدار به رانندگان از مردم خواست از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

نورالله خادم‌ با اشاره به وقوع چند ققره تصادف خسارتی در سطح شهر ایلام از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

همچنین ‌محسن ناصری‌ رئیس پلیس راه ایلام با بیان اینکه تاکنون حادثه مرگباری در سطح جاده‌های استان رخ نداده است، گفت: بارش‌های شب گذشته باعث شده که برخی محورهای مواصلاتی استان با ریزش کوه همراه شده و مسدود شوند.

رئیس پلیس راه ایلام در خاتمه خاطرنشان کرد: در محور ایلام ـ مهران بعد از تونل راه کربلا، ریزش کوه باعث مسدود شدن دو ساعته این محور شد که با تلاش راهسازی این مسیر فعلاً باز شده ولی تردد با کندی ادامه دارد.

 

آمار کشته شدگان به 2 نفر افزایش یافت

شبکه خبر در بخش خبری ساعت 10:00 به نقل از کرمی ، مدیر کل مدیریت بحران استان ایلام اعلام کرد : آمار کشته شدگان سیل ایلام به دو تن افزایش یافته است.

 

سیل ایلام 3

 

سیل ایلام 4

 

سیل ایلام 5

 

سیل ایلام

 

سیل ایلام

 

سیل ایلام

 

سیل ایلام

 

سیل ایلام

 

سیل ایلام

 

سیل ایلام

 


معاون عمرانی استاندار ایلام در بخش خبری 13 شبکه خبر با اشاره به آخرین آمار از خسارات و تلفات سیل در این استان گفت:متاسفانه شمار کشته شدگان سیل ایلام به 3 تن افزایش یافته است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد