دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی
دوهفته نامه باختر زمین

دوهفته نامه باختر زمین

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی،اقتصادی وورزشی

این دو نفر دنبال چه می گردند

صبح سه شنبه 22  فروردین   91وقتی از مشهد به خانه بر می گشتم در محوربروجرد/خرم آباد    

 

چشمم به صحنه ای افتاد که فوق العاده متأ ثر شدم  ! آرام کنار کشیدم واز ماشین پیاده شدم    

 

بعد از پرس وجو متوجه شدم اتوبوس مربوط به استان خوزستان است ؛ از اینکه صحنه دلخراشی    

 

را می دیدم واقعاً متأ ثر ومتأسف شدم ! موبایلم را در آوردم وچند قطعه عکس گرفتم، نگاهم به    

 

واژه های الله ومطمئن در سفر ویا علی افتاد ! با خودم گفتم فقط عملاً باید احتیاط کرد؛ وچیز دیگر    

 

که به ذهنم رسید بحث صلاحیت در رانندگی اتوبوس بود که راهنمایی ورانندگی در این زمینه باید  

 

 در اعطای گواهینامه به رانندگان اتوبوس تجدید نظر کند چه فرق می کند! اتوبوس ها هم      

 

به جهت تعداد مسافر مثل یک هواپیمای کوچک هستند بنابراین صلاحیت وتوانایی یک راننده    

 

باید در حد واندازه یک خلبان باشد ضمن اینکه باید فکری اساسی هم برای جاده هایمان بکنیم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد